fredag 16 september 2011

My new brills

Efter att ha gjort ett återbesök hos optikern och fått uppdaterade styrkor och intyg (då den rekommendation jag fick i juni inte fungerade!) har jag nu använt det presentkort på Lensway jag vann för en tid sedan och beställt nya glasögon. Och då dessa inte kostar mig en krona mer än 49 kr i frakt så kan man ju välja några roliga! Dessa blev jag helt förälskad i när jag såg dem och nu är de beställda och ska anlända redan i mitten på nästa vecka. Vi får väl se om jag passar i så tjocka bågar, men jag hoppas verkligen det! Rent storleksmässigt är de lika stora som de jag har nu, så förhoppningsvis kan de användas mer än bara hemma :)
I'm loving them!

Nu är det strax dags för mig att fixa min middag (alltså värma den i micron) och sjunka ner i soffan till Grey's Anatomy-repris på tv'n. För en stund sedan blev det ett härligt skumbad för min del och så har jag köpt en lite lyxigare flaska vin till mig själv. Innan mörkret faller på och huset blir påtagligt tomt och ensligt är det rätt okej att vara gräsänka för en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar