lördag 3 september 2011

Morgonlista

Som start på lördagen (så sent som 11.15) bjuder jag på en liten lista som jag lånat från Linda K:
Brukar du komma i tid? Jag hatar att vara sen, så är oftast tidig!
Har du bra kondition? Inte så bra som den borde är jag rädd.
När blev du fotad senast? Hmm, det var nog ett bra tag sedan. Det måste väl varit någon gång när P lekte med kmeran.
Hur känner du dig nu? Slö och bekväm.
Vanligaste färg på dina kläder? Det är nog svart, tyvärr. Tråkigt svar!
Blir du bra på bild? I regel inte, enligt mig själv :P
När och varför grät du senast? Till någon film för inte alls länge sedan, minns dock inte vilken det var.
Var det pinsamt att svara på det? Nope.
Hade du en bra kväll i går? Mycket! Bastade med ett gäng pojkar och avslutade med rödvin och djupa samtal.
Din favoritdryck på morgonen?
Te.
Kan du laga mat? Ja, det vill jag nog påstå. Är ingen superstjärna i köket, men vardagsmat är jag normalbegåvad i!
Är du nyttig? Haha, helst inte!
Är du blyg? Oftast, ja.
Vilken tid gick du upp i dag? Så sent som klockan tio. Så länge har jag inte sovit sedan tidigt i somras!
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Det beror på. Vissa dagar räcker det med ett glas eller två, andra klarar jag allt ;)
Har du spytt offentligt? Nej, sådant sker i det tysta...
Hur många timmar sover du? Helst inte mindre än 8.
Vad sa du senast? "Cloetta har tagit fram Polly Rocks!" till sambon.
Var du på festival i somras? Nej.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag brukar inte ringa folk, utan väntar tills jag kan gråta ut i sambons famn.
Vad skulle du behöva nu? En riktig långhelg och det garn jag beställde i måndags...
Har du snygga skor? Ja, de flesta i alla fall, resten har jag förhoppningsvis kasserat.
Vad var det första du sa i morse? "Jag måste kissa"
Sov du i din egen säng i natt? Ja.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Ja, sambon. Och jag vill nog säga att det är VÅR säng.
Har du körkort? Japp, sedan 8 år tillbaka.
Är du ensam nu? Nope, sambon sitter intill.
Vad ser du fram emot mest denna vecka? Det är inte så mycket kvar av veckan, men jag vill ha en lugn och avkopplande helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar