fredag 23 september 2011

Äntligen lite ledigt!

Tentan är över (och gick rätt bra), förkylningen suger inte lika mycket energi som tidigare i veckan och jag lyckades ta mig hem tidigt idag = det här är en bra dag! Jag ska besöka tandläkaren i eftermiddag och jag slipper betala för min dyra bettskena (täcks av tandvårdsavtalet) = dagen blev ännu bättre! Och så tyckte P att vi skulle åka till Linköping och Ikea för att köpa skoförvaring till hallen = är det här en dröm??!

Jag är på sjukt bra humör och nu sitter jag och myser framför datorn och väntar på P för att gå iväg och luncha. Helgen kommer fyllas av Ikea-shopping (idag), brödbak och kräftskiva (imorgon) och slapparsöndag. Inget plugg, bara mys. Behöver jag säga att jag är taggad för helgen?

Jag tänkte passa på att visa ett par presenter som väntade i P:s spelrum när han kom hem igår: Goomba och Luma från Super Mario.


Hårdrockare kan också gilla mjuka saker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar