måndag 5 september 2011

Bara en vanlig måndag

Jag hade en tid hos vårdcentralen i morse för min migrän, vilket jag tänkte skulle gå snabbt innan jag behövde åka in till universitetet. Det slutade med att läkaren gjorde en ordentlig undersökning, skickade iväg mig för blodprov och nu är även en ny tid bokad för blodtryck på måndag, jag har tid hos sjukgymnasten på torsdag och så ska jag ringa tandläkaren för en tid. Det kallar jag för en riktig utredning!

Ja, så det blev ingen buss till Linköping idag, då det hela drog ut på tiden, så nu sitter jag och funderar på om jag kommer kunna åstadkomma något vettigt här hemma! Jag borde plugga, badrummen behöver städas, men så är jag precis nyäten och det är Ellen på tv:n, så jag skjuter nog det på framtiden lite.

Jag hann med lite småpyssel i helgen, men dessa örhängen är gjorda sedan tidigare:

En lite udda modell and I like them a lot!

Klicka för större bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar