torsdag 14 juli 2011

Trötthetens slav

Efter två dagars jobb och tidiga mornar är jag beredd att kasta in handduken. Hjärnan är full och resten av mig tröttare än tröttast. Nu blir det drygt en veckas ledigt innan arbetet börjar "på riktigt". Huga, hur ska det gå?
Nu vilar jag i soffan med pyjamasbyxor på och ett glas vin bredvid datorn, som P omtänksamt hällt upp. Imorgon ställs det ingen väckarklocka, men förhoppningsvis hinner jag med allt detta ändå:

  • Packa inför norrlandstrippen
  • Handla diverse inför ovanstående
  • Baka limpa och bullar
  • Koka rabarbersaft
  • Städa badrum
  • Visa upp mitt fynd här på bloggen från i tisdags som jag behövde både bärhjälp och släpvagn för att få hem!
Ja, det är väl typ det. Det blev inte en så lång lista (skönt), men jag tror dock att varje moment kommer ta sin lilla tid (oskönt). Nu ska jag vila järnet så att jag orkar med morgondagen och lördagens bilresa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar