onsdag 27 juli 2011

Bloggsemester

Det blev visst lite ledigt för min del här! Jag hade förhoppningar om att det skulle bloggas under vår vistelse hemma i Norrland, men se det blev inte av! Under dagarna var vi på diverse utflykter och kvällarna tillbringades oftast på nybyggda altanen med ett glas rosé i handen. Innan läggdags blev det en hel del yatzy och rummy också.

Vi hade det toppen, trots att resan började med ett 5-timmars stopp i Katrineholm som slutade med bärgning, bilverkstad och hyrbil. Vädret var kanon alla dagar utom en, kroppen och knoppen klarade av alla strapatser mamma hittat på och människorna var underbara.

Dessa dagar tillbringar jag på sommarjobbet, medans P är hemma och har semester. Lillebror är också på besök denna vecka, så de sköter marktjänsten och har middagen framdukad när jag kommer hem. Då jag pendlar drygt en timma enkel resa blir kvällarna hemma rätt så korta, så tid vid datorn prioriteras inte. Pysselsuget har börjat gnaga i mig, så förhoppningsvis ges det tid till detta snart!

Återkommer snart med lite bilder från vår härliga semestervecka med familjen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar