måndag 20 juni 2011

Vår nya dagbädd

Här kommer äntligen ett par bilder på hur vårt uterum ser ut efter mitt infall. Tyvärr har jag inga före-bilder. När jag väl får för mig något så tänker jag tyvärr oftast inte på sådant! (Klicka för större bilder)
 Till vänster skymtar ett bord som just nu agerar extra avlastningsyta, men som även kan användas när fler än 5 pers vill sitta till bords. Ovanför har vi vår lilla "fåtöljhörna". Till höger sitter vi och äter när kylan/värmen inte är allt för påtaglig. Och högst upp till höger har vi den nya dagbädden!
 Här syns vår fotöljhörna lite bättre. + dynorna till våra solsängar som kanske inte är världens snyggaste inredningsdetalj!
Och tadaa! Dagbädden! En rejäl extrasäng med två madrasser, ett överkast, en mysig filt, en hel drös med kuddar och ett Lack-bord att ställa tekoppen (eller vinglaset) på. Nu trivs jag verkligen här ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar