tisdag 7 juni 2011

Tisdagsrapport

Så var det tisdag-lunch. Jag sitter i köket och svettas och känner att den dusch jag tog för en timme sedan var skapligt överflödig. Strax ska jag bege mig till Linköping för några ärenden i Tornby, slutförande av projekt med en klasskamrat och därefter middag på en studentkrog med alla flickor inför sommarlovet.

Jag måste ju berätta att vi numer har en väldans fin kamera här hemma, som P införskaffat. Jag har inga bilder från den nya kameran på den här datorn ännu, men det kommer! Jag lyckades bland annat ta några när P och en kamrat tog årets första dopp i söndags.

Min tentaångest börjar krypa sig på, så det är väl bäst att jag sätter mig i bilen och jagar rätt på en virknål storlek 10 som jag behöver för mitt nästa pysselprojekt!
Den lilla, vita, rosen och de söta petuniorna lever fortfarande. Våra fingrar har kanske en svag grön nyans ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar