lördag 18 juni 2011

Lördagsprojekt

P jobbade extra idag, så för att sysselsätta mig själv bakade jag först och främst en omgång chocolate chip cookies. De blev dock lite halvt misslyckade, men smakar skapligt ändå. Det som tog upp i stort sett resten av dagen var en ommöblering av vårt uterum. Jag blev så sugen häromdagen på att fixa en mysig dagbädd, men då vi inte har något tak över vårt trädäck tänkte jag att vi lika gärna kan ha en på uterummet! Så nu har jag fixat en dagbädd av en extrasäng, två madrasser och en hel drös med kuddar + möblerat om i resten av rummet. Det sista småpiffet fixas imorgon, men jag är så nöjd! Nu känns det verkligen som ett sommarvardagsrum. Tyvärr har jag inte hunnit ta några bilder ännu, men jag fixar det imorgon! Fint som snus blev det i alla fall.

Nu ska P och jag lördagslyxa lite med vin, snacks och skräckfilm. Återkommer imorgon med bildbevis på helgens bravader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar