tisdag 3 maj 2011

Tentavecka

Tentavecka igen. Det känns som om det bara är kursstarter och tentor om varandra den här våren. På måndag är det dock dags för sista kursstarten på ett par månader, så det är väl bara att stå ut ett tag till. Den här tentan kommer inte alls att gå vägen. Min motivation, vilja och ork ligger snart på minus, så det blir väl att tenta av i augusti. Men men, som vanligt har jag istället stora ambitioner för nästa kurs ;)

Här har aprilvädret kommit i maj, med varierande regn, snö och hagel. Som tur är kan jag nu sitta hemma i värmen och mysa i mina velour-mysbyxor. Igår var jag inte hemma förrän 22.20, då jag hade sista kurstillfället på min pedagogikkurs, så ikväll ska jag bara umgås med pojken min och tända ljus.

På återseende med mer pyssel!


Idag känns värmen vi hade under påskhelgen långt borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar