onsdag 11 maj 2011

Står vid spisen i värmen

Ute är det lika varmt som inomhus och vad gör jag då? Jo, jag ställer mig vid spisen! P och jag ska iväg och träna direkt när han slutat jobba, så jag har förberett en tacopaj som vi bara behöver värma på när vi kommer hem (smidigt!). Vi hade dessutom en förpackning ägg som håller på att bli dåliga, så det blev två omgångar muffins också när ugnen ändå var varm. Vi får se hur de smakar senare. Jag tror att jag lyckades bränna den ena omgången lite...

Jag är rätt så slut i skallen för tillfället. Det har varit väldigt tidiga mornar, pyssel hemma inpå kvällarna och så är det rätt varmt! När jag sätter mig i min bil mitt på dagen (som naturligtvis står i gassande sol utan möjlighet till skugga) önskar jag verkligen att jag hade AC!

Nä, vilket flum det här blev. Nu har jag gått på helg, så förhoppningsvis kan jag åstadkomma vettigare inlägg framöver ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar