onsdag 5 oktober 2011

Inför hösten och vintern

Efter en trött dag, men som slutade tidigare än väntat, sitter jag nu på bussen hem. Här blåser det som bara den och det går verkligen inte att förneka att hösten har gjort sin entré, trots sommarvärmen som gjorde ett sista försök förra veckan. Jag måste bara få visa något som jag är väldans stolt över och som kan komma till pass snart: virkade vantar! Jag har lärt mig virka vantar och det var ju inget krångligt alls! Visst, den avslutande delen vid handleden kan kanske blir snyggare, men varma och funktionella är de åtminstone!
 Japp, här sitter jag och myser i soffan iförd min gosiga velourdress!
Svart är lite otacksamt att fotografera, men ni ser nog skapligt!

Om jag inte blåser bort på vägen så är det fika hos en granne som gäller ikväll och förhoppningsvis lite filmmys med pojken min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar