lördag 21 april 2012

Helledig helg

Herregud, jag har tydligen inte bloggat på en månad! Jag antar att det blir så när tiden bara rusar iväg. Dagarna går åt till att jobba (jobbar nu måndagar, tisdagar och halva onsdagar) + att jag skriver uppsats (börjar närma sig slutet nu!) och agerar zumbainstruktör 3 kvällar i veckan. I helgen har jag dock tagit helledigt och har än så länge hunnit avnjuta en frukost med hembakat bröd (sedan igår). Jag är väldans pysselsugen, så idag lär nog fokus ligga på att få klart mitt allra första lapptäcke och så är jag, hör och häpna, sugen på att städa! Ni vet, en sådan där riktigt storstädning. Det kommer väl med våren antar jag, men här verkar våren tyvärr ha avstannat. Här är det bara kallt, grått och blött. Men men, efter regn kommer solsken heter det väl?

Jag avslutar morgonens inlägg med ett tips: för dig som är intresserad av film, spel och böcker rekommenderar jag bloggen Klassiker, Spel och Film. Upphovsmannen? Min P så klart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar