måndag 9 januari 2012

Händelserik helg

Ja, den här helgen kan man nog säga att vi hunnit med en del. I fredags jobbade jag med mitt zumba-pass inför söndagens terminsstart och till kvällen bjöd P mig och sina föräldrar på mongolisk buffé till middag som tack för hjälpen med körkortet. Det hela avslutades med ett glas vin hos grannen.
Till lördagen hade vi ställt väckarklockan då vi skulle åka typ 10 mil för att titta på en bil. Det slutade med att vi lämnade lilla Saaben på plats och fick med oss en Volvo hem. Inte illa! Det tog upp nästan hela dagen, men vi hann med en tur till en annan granne och hans lille son på ca 1,5 år för lite bus. Det hela avslutades med mysmiddag här hemma och alien-film.
Under söndagen jobbade jag vidare med ett nytt projekt: en webbutik via Epla.se. Så snart kommer jag att presentera en länk till min lilla butik där du enkelt kan köpa mina smycken och lite annat pyssel. Jag hade även terminsstart för zumban och fick massor med härlig respons, så nu är jag taggad till tusen för den här zumba-våren!

Men nu är det måndag. Imorgon är det tillbaka till verkligheten på LiU, så denna dag går i förberedelsernas tecken. Det letas fram papper, skolväskan, städar lite här hemma och laddar allmänt mentalt. Ikväll blir det tacos och mys som uppladdning för morgondagen!

På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar