tisdag 2 augusti 2011

Tid för pyssel?

Efter en vecka i Norrland, en veckas besök av lillebror, varav mor och far var här de sista 3, är det nu tyst och lugnt i huset igen. Lite konstigt och tomt kändes det allt vid middagen igår, men vi hamnar väl snart i gamla vanor igen.

Jag har haft riktig pysselabstinens de senaste dagarna och igår fick jag äntligen utlopp för det under en timme! Lite virkning i soffan medans P spelade tv-spel innan det blev filmmys. Jag har anmält mig till en julmarknad i november och förhoppningsvis blir det någon till, så nu har jag något att pyssla till! Jag har några nya idéer som jag vill prova på, men jag får återkomma när det hela har testats. Tyvärr har jag inga bilder tillgängliga att bjuda på för tillfället, men dygnet är inte slut ännu! Och mer pyssel hoppas jag verkligen att jag har tid för ikväll också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar