onsdag 2 maj 2012

Just for me

Nu när jag börjat jobba och faktiskt tjäna pengar, istället för att leva på csn-lån, tyckte P att jag kunde unna mig något. Bara sådär till mig till själv. Jag har inte riktigt känt att jag saknat något, men så *poff* blev jag en dag så sugen på en smart phone! Hittills har jag klarat mig så bra så med en "vanlig" telefon, men inte nu helt plötsligt! Så igår tog jag hjälp av pojken min och beställde en sprillans ny telefon. Nu återstår bara den där jobbiga väntan innan den kommit fram, men sedan blir det wordfeud, angry birds och förhoppningsvis en del bloggande på telefonen! Nu när jag köpt en telefon med bra kamera är det ju bara att fota och lägga upp alla projekt som pågår här hemma. Hoppas hoppas att den hinner dyka upp innan helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar