torsdag 7 april 2011

Dagarna går

Så var det redan torsdag! Dagarna går i ett sådant tempo att jag knappt vet vilken månad vi befinner oss i!
Just nu sitter jag och äter frukost i lugn och ro. Jag tar en liten "sovmorgon" från räknestugan på LiU, då jag inte kommer vara hemma förrän 22 ikväll. Det kändes lite tungt att åka hemifrån redan 6.20 en sådan dag!

Ikväll är det dags för del 2 i pedagogikutbildningen och innan dess ska jag in på Liu och göra något vettigt. Och så har jag massor att fixa inför marknaden på söndag. Jag fick en del hjälp av P igår, så jag har kommit en liten bit på väg! Problemet är att jag blir så inspirerad att dra igång en massa andra saker innan jag är klar med det första! Men nu ska jag ta och borsta tänderna och ge en kyckling ett ansikte + garnera några kalorifria virkade praliner.
Senaste tillskottet bland mobilfodralen, men nu är jag klar med dem för en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar